O Hondi

Navkljub pragmatični usmerjenosti v rezultate, zaradi katere ni zlahka prenašal nesmiselnih omejitev, je bil ta mož sanjač. Rodil se je na prehodu, ko se je Japonska obračala od kmetijstva k industrializaciji. Njegovo mladost so zaznamovali močni kontrasti, ko je kot kovačev sin občudoval nove stroje: motorje, črpalke in letala. Ko je mladi Soičiro prvič videl avtomobil, ga je njegov eksotični pridih tako prevzel, da je stekel za njim. Sanjaril je o strojih, ki bi preplavili prašne ceste in služili človeku pri povečanju svojih zmogljivosti. V strojih je našel navdih in se zakopal v delo z avtomobili in motorji.

Dobre ideje, močna volja in pripravljenost na trdo delo niso bili dovolj. Če tvoj izdelek ni niti boljši niti slabši od tistega, ki ga izdeluje tekmec, kupec ne bo imel razloga za nakup. Vlaganje v tehnologijo omogoča nekaj drugačnega – rojevajo se ideje in novi izdelki, ki jih ljudje lahko uporabljajo.

Hondini inženirji so se lotevali najtežjih izzivov – tistih, ki so se jim tekmeci izogibali – saj so dojeli, da se lahko tako najbolje pripravijo na prihodnost.

Honda je od vsega začetka razumel pomen dirk, in ko je njegov motocikel v letu 1961 prvič zmagal na dirki za veliko nagrado, je svet spoznal razvojne zmožnosti njegovega podjetja. Od takrat imajo motociklistične dirke pomemben položaj v procesu razvoja novih izdelkov. Nenehen razvoj je pripomogel k dolgi vrsti tehnoloških dosežkov, kot so

  • motorji z nizko ravnjo izpušnih emisij,
  • spremenljivo krmiljenje ventilov,
  • sistem izgorevanja z revno zmesjo in
  • lahka šasija iz litin so le nekateri izmed njih.

Zaradi vsega tega Hondini izdelki niso navadna vozila. So nekaj  edinstvenega.

Vodilno načelo družbe Honda, ki je zraslo iz temeljnih prepričanj o spoštovanju vsakega posameznika je bilo prvič uporabljeno leta 1956: "Zasopamo mednarodno stališče, da je treba vse svoje moči posvečati oskrbi trga z izdelki sicer najvišje zmogljivosti, a za sprejemljivo ceno, da bi zadovoljili stranke po vsem svetu."